فرمانده انتظامی چهارباغ از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۴۷ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

۴۷ فقره سرقت در پرونده سارقان چهارباغ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، به گفته سرهنگ کامران چراغی مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان چهارباغ حین گشت زنی در حوزه استحفاظی با فردی که حین سرقت لوازم یک خودروی پارک شده در کنار خیابان بود روبه رو و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

او با بیان این که متهم به محض مشاهده خودرو گشت پلیس، اقدام به فرار کرد و با سرعت عمل ماموران دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل شد، گفت: این سارق سابقه دار در بازجویی اولیه ماموران کلانتری به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو در مناطق مختلف چهارباغ اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، نامبرده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: در ادامه کارآگاهان با بررسی سرقت‌های انجام شده با شیوه و روش این سارق و جمع آوری و ارائه مستندات به نامبرده، ۳۷ فقره سرقت لوازم داخل خودروی دیگر را که توسط متهم و ۲ همدستش به وقوع پیوسته بود را کشف کردند.

سرهنگ چراغی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲ همدست متهم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی چهارباغ، می گوید: با تلاش‌های انجام شده همه مال باختگان این پرونده شناسایی و به مراجع قضایی ارجاع شدند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ شهروندان با تجهیز خودروی خود به دزدگیر و لوازم بازدارنده، از به سرقت رفتن اموالشان پیشگیری کنند.