پلیس شهر مورگان آمریکا اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در این شهر, یک کودک ۱۱ ساله مجروح شده و جان خود را از دست داده است.

کشته شدن یک کودک آمریکایی بر اثر تیراندازی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا, پلیس شهر "مورگان" آمریکا اعلام کرد که عصر شنبه یک نوجوان 14 ساله در این شهر پس از دسترسی به سلاح گرم, به یک پسر 11 ساله تیراندازی کرده باعث مجروح شدن کودک شد.

 

پایگاه خبری "newsweek" در این باره نوشت,  اداره پلیس این شهر در بیانیه‌ای توضیح داد که کودک 11 ساله بر اثر این تیراندازی جان خود را از دست داده است.

بر اساس این بیانیه، بازرسان دریافتند که چندین نوجوان در خانه‌ای سکونت داشته و این نوجوان 14 ساله اسلحه را به دست آورده است؛ ظاهراً او پس از پر کردن سلاح, باعث کشته شدن کودک 11 ساله شده است.

پلیس می‌گوید تیرانداز دستگیر و به قتل درجه دوم، ضرب و جرح و استفاده غیرقانونی از ابزار خطرناک متهم شده است؛ او به بازداشتگاه نوجوانان منتقل شده و منتظر جلسه دادگاه است.

پلیس آمریکا توضیح داده است که سالانه 18000 کودک و نوجوان در این کشور مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند و کشته یا زخمی می‌شوند؛ تقریباً 3 میلیون نفر در معرض خشونت‌های مسلحانه قرار دارند.

ماه دسامبر در حادثه‌ای در تگزاس، پلیس گفت که یک پسر 10 ساله در حالی که با اسلحه بازی می‌کرد به یکی از بستگان 13 ساله خود شلیک کرد؛ پسر 10 ساله به طور تصادفی اسلحه را شلیک کرد و به صورت نوجوان اصابت کرد.

همچنین در یک تیراندازی جداگانه در روز شکرگزاری، یک پسر 13 ساله در "مینه سوتا" که بعدا دستگیر شد، به طور تصادفی به یکی از بستگان 5 ساله شلیک کرد و او را کشت.