با پیگیری کاربر پلیس ۱۱۰، دختری که در دام پسری جوان گرفتار شده و از یکی از شهرهای شرقی کشور به کرج فرار کرده بود، به خانه برگشت.

نجات دختر فراری توسط کاربر پلیس ۱۱۰
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، ساعت ۹:۳۰ صبح ۲۸ بهمن‌ ماه وقتی زنگ تلفن ۱۱۰ پلیس کرج به صدا درآمد، یکی از کاربران گوشی را برداشت و از پشت تلفن صدای مضطرب و نگران زنی را شنید که کمک می‌خواست.

 زن می‌گفت که از یکی از شهرهای شرقی کشور تماس می‌گیرد و نگران خواهر نوجوانش است. او سپس توضیح داد: خواهرم از مدتی قبل و از طریق فضای مجازی با پسری در کرج آشنا شد و آن پسر با وعده‌ دروغین ازدواج، وی را فریب داد و کاری کرد که خواهرم خانه را بی‌خبر ترک کرده و به کرج بیاید. اما چند روز بعد در حالی که گریه می‌کرد و پشیمان بود با ما تماس گرفت و گفت که در خانه‌ای در کرج زندانی است و درخواست کمک کرد. او آدرس خانه را نمی‌دانست اما شماره راننده اینترنتی که او را به این خانه رسانده بود به ما گفت و بعد تلفن قطع شد و حالا به‌شدت نگران خواهرم هستیم.

به‌دنبال این تماس کاربر پلیس برای نجات دختر نوجوان دست به‌کار شد. او ابتدا با راننده اینترنتی تماس گرفت و با پرس و جو از او، نشانی خانه‌ای که دختر نوجوان را به آنجا رسانده بود به‌دست آورد. پس از آن ماجرا را به کلانتری اطلاع داد و به این ترتیب مأموران گشت کلانتری راهی نشانی مورد نظر شدند و ضمن دستگیری فردی که دختر نوجوان را فریب داده بود، خانواده دختر را برای تحویل گرفتن دخترشان به کلانتری دعوت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به قدردانی خانواده دختر از پلیس گفت: با دستور فرمانده انتظامی استان، کاربر مرکز فوریت پلیسی به نحو مقتضی تشویق شد.