صد آنلاین : فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو نفر از عاملان شهادت سرگرد نظری در دو عملیات جداگانه خبر داد.

خبری مهم درباره قاتلان شهید نظری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکشنبه 15 اسفند 1400 , 14:00

 

به گزارش صدآنلاین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری دو نفر از عاملان شهادت سرگرد نظری در دو عملیات جداگانه خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: به دنبال شهادت سرگرد نظری در دقایق ابتدایی بامداد روز جمعه ۱۳ اسفند حوالی چهار راه آتش نشانی شهر کرمانشاه در درگیری مسلحانه با سارقان مسلح، شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس‌های آگاهی و امنیت عمومی استان موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان شهادت سرگرد نظری در استان‌های کرمانشاه و البرز شده و این اماکن را به محاصره خود درآوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور اشرار در مخفیگاه‌های خود، طی عملیات‌های جداگانه یکی از آن‌ها را بامداد روز شنبه و در کمتر از ۲۴ ساعت در شهر کرمانشاه و دیگری را هم بامداد امروز یکشنبه در شهر فردیس کرج دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به قتل شهید پوریا نظری، گفت: در دستگیری این افراد پلیس آگاهی و امنیت عمومی انتظامی کشور و همچنین استان‌های تهران و البرز نیز با پلیس کرمانشاه همکاری داشته اند.

سردار جاویدان از تلاش برای دستگیری دیگر عاملان احتمالی که در حادثه شهادت پوریا نظری نقش داشته اند و بازجویی از متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه خواهد رسید.