صد آنلاین : فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲ تن از عاملان اصلی شهادت سرگرد وحید سالاری در مناطق صعب العبور بین ۲شهرستان سیب و سوران و خاش به هلاکت رسیدند .

عاملان شهادت شهید وحید سالاری به هلاکت رسیدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 18 اسفند 1400 , 15:40

به گزارش صدآنلاین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 2 تن از عاملان اصلی شهادت سرگرد وحید سالاری در مناطق صعب العبور بین 2شهرستان سیب و سوران و خاش به هلاکت رسیدند .

احمد طاهری امروز  در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اشرار و قاچاقچیان مسلحی که در پنجم  بهمن ماه سال جاری طی درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی شهرستان سیب و سوران سرگرد وحید سالاری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مذکور را به شهادت رسانده بودند مجددا قصد انتقال یک محموله مواد افیونی از آن شهرستان به شهرستان خاش و سپس قاچاق آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در همین رابطه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی  با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان مذکور صبح امروز قاچاقچیان مسلح را که با 2 دستگاه پژو پارس و یک دستگاه وانت نیسان در حال انتقال محوله مواد مخدر بودند مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و درگیری مسلحانه آغاز شد.

طاهری بیان داشت: در این درگیری که حدود یک ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، 2 نفر از عاملان اصلی شهادت سرگرد وحید سالاری به هلاکت رسیدند و دیگر سوداگران مرگ نیز با رها کردن خودروهای حامل مواد به کوه های اطراف متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات ضمن کشف 2 قبضه سلاح کلاش و تعدادی مهمات جنگی، در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان مقدار 400 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.