همزمان با کشف جسد پسر ۷ ساله در کنار بدن نیمه جان و سوخته مادرش در خانه تحقیقات برای رمز گشایی از این حادثه تلخ کلید خورد.

مرگ مرموز کودک ۷ساله کنار پیکر سوخته مادر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، ساعت ۵ عصر ۲۱ اسفند، گزارش مرگ کودکی ۷ ساله و سوختگی شدید مادرش به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل حادثه که آپارتمانی واقع در طبقه سوم ساختمانی۴ طبقه در غرب تهران بود، شدند. با ورود به محل آن‌ها با زن ۳۵ که بشدت دچار سوختگی شده و به سختی نفس می‌کشید، در گوشه‌ای از سالن پذیرایی مواجه شدند.

داخل آشپزخانه نیز جسد پسر ۷ ساله در حالی که قسمتی از بدنش سوخته بود، کشف شد. به دستور بازپرس جنایی زن جوان که بیش از ۹۰ درصد سوختگی داشت، به بیمارستان مطهری تهران منتقل شد تا تحت درمان قرار گیرد.

خانه دچار دود گرفتگی شدید شده بود و بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ کودک را خفگی بر اثر دود و استنشاق گاز مونوکسید کربن اعلام کرد. در کنار بدن نیمه جان زن جوان یک ظرف بنزین و تعداد زیادی بسته‌های قرص پیدا شد.

پدر بزرگ این کودک به مأموران گفت: دخترم از مدتی قبل دچار افسردگی شده و تحت درمان بود. برای اینکه مراقب حالش باشیم بیشتر مواقع به خانه ما می‌آمد روز حادثه هم در خانه ما بود، اما حدود ساعت ۱۰ صبح دختر ۴ ماهه‌اش را در خانه ما گذاشت و به همراه پسر ۷ ساله‌اش راهی خانه خودش شد که چند خیابان آن‌طرف‌تر بود قرار شد که برای ناهار به خانه ما برگردد.

او گفت: اما وقتی دیر کرد با تلفنش تماس گرفتیم که پاسخ نداد و نگرانش شدم. به مقابل خانه‌اش آمدم و چندین بار زنگ آپارتمانش را زدم، اما بی فایده بود. به ناچار با دامادم تماس گرفتم و موضوع را گفتم. دامادم هم خودش را به خانه رساند و با کلید وارد خانه شد که با جسد نوه‌ام و بدن نیمه جان دخترم مواجه شدم.

تحقیقات برای افشای علت این حادثه به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه پایتخت ادامه دارد.