با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان عامل قتل مسلحانه جوانی ۲۳ ساله پس از ۸ ماه دستگیر شد.

دستگیری قاتل مسلح فراری پس از ۸ ماه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اوایل تیرماه سال جاری و در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۳ ساله در یکی از مناطق شهرستان سراوان، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او گفت:کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و طی چندین شبانه روز تلاش عامل این جنایت را که جوانی ۲۱ ساله بود شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات ناشی از معاملات ناثواب موادمخدر با شلیک گلوله سلاح کمری مقتول را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تیم رسیدگی کننده به پرونده که درصدد دستگیری قاتل فراری بودند چند روز قبل سرنخ‌های از حضور مجدد او در سطح شهرستان بدست آورده و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در نهایت با تحقیقات انجام شده محل اختفاء متهم فراری در منزل یکی از بستگانش در شهر سراوان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۸ ماه فرار دستگیر شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با اخلالگران امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و نگهداری سلاح آگاه سازند.