فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری متهم به سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

حمله سارق مسلح با شمشیر به ماموران پلیس در سبزوار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
شنبه 27 فروردین 1401 , 15:56
  • سرهنگ حسین بیات مختاری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت منازل شهروندان در محدوده خیابان باهنر سبزوار توسط چند متهم که با دو دستگاه خودروی زانتیا و پژو ۴۰۵ در این محله تردد داشتند، طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:‌ تیم های گشت یگان امداد و کلانتری ۱۱ در این ماموریت ضربتی با کنترل و مراقبت های لازم یک دستگاه خودروی سواری پژو را شناسایی و برای دستگیری راننده و سرنشین آن وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: راننده این خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت متواری و به اخطارهای مکرر ماموران گشت کلانتری ۱۱ بی اعتنایی می کرد.

وی خاطر نشان کرد: سرانجام در جریان تعقیب و گریز پلیس با خودروی مذکور، راننده که عرصه را بر خود تنگ می دید به قصد فرار اقدام به ایجاد تصادف عمدی با خودرو گشت کلانتری کرد که خودروی متهمین از حرکت باز ایستاد و راننده این خودرو  با در دست داشتن یک قبضه شمشیر قصد مضروب کردن پلیس را داشت که ماموران انتظامی در تعقیب و گریز متهم با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی  و سپس شلیک به سمت وی کرده و او را از ناحیه پا مورد هدف قرار داده و دستگیر کردند.

بیات مختاری با اشاره به این مطلب که متهم به مرکز درمانی انتقال یافته و با بهبودی حالش تحقیقات از او ادامه دارد گفت: همدست دیگر وی با استفاده از تاریکی شب متواری که تلاش پلیس برای شناسایی هویت وی و دیگر همدستان احتمالی اش تا حصول نتیجه  ادامه دارد.