رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه گفت: تماس کودک روانسری با اورژانس، ناجی جان پدرش شد.

کودک روانسری پدرش را از مرگ حتمی نجات داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دوشنبه 29 فروردین 1401 , 16:35

  • هومن رفیعی اظهار کرد: آرین پسر بچه پیش‌دبستانی که با پدرش تنها زندگی می‌کند، شب گذشته برای بوسیدن پدر به اتاق او می‌رود و متوجه حال بد پدرش می‌شود، پدر آرین دچار تشنج شده بود و سابقه بیماری داشته است.

وی افزود: آرین با شماره فوریت‌های پزشکی تماس گرفته و حال پدرش را بازگو می‌کند، نیروهای فوریت پزشکی متوجه حال بد پدر آرین شده و از او نشانی منزلشان را می‌پرسند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل سن پایین آرین، پرسیدن نشانی مشکل بوده و نیروهای فوریت‌های پزشکی با گرفتن نشانه‌هایی راجع به مراکز مشخص در اطراف منزل آن‌ها به طور تقریبی محل زندگیشان را پیدا می‌کنند و از آرین می‌خواهند تا در کوچه بایستد و با دیدن خودروی آمبولانس آن‌ها را راهنمایی کند.

رفیعی بیان کرد: حدود ۲۰ دقیقه تا پیدا کردن نشانی دقیق منزل پدر آرین طول می‌کشد و نیروهای فوریت پزشکی پدر آرین را به درمانگاه روانسر انتقال دادند.

وی خاطرنشان کرد: حال پدر آرین به گونه‌ای بوده که نیاز به مراجعه به درمانگاه داشته و اگر آرین تماس نمی‌گرفت ممکن بود اتفاق بدی برای او رخ دهد، در حال حاضر اوضاع عمومی و حال پدر آرین خوب است و پس از انجام معالجات اولیه به منزل بازگشته است.