رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: با تلاش ۱۳ ساعته عوامل امدادی دختر بچه سه ساله افغانستانی که گم شده بود، به آغوش خانواده بازگشت.

دختر بچه گم شده افغانستانی پس از ۱۳ ساعت در بادرود پیدا شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکشنبه 04 اردیبهشت 1401 , 12:42

علی کفاشی ، با اعلام خبر پیدا شدن دختر بچه سه ساله افغانستانی در بادرود، اظهار کرد: این کودک سه ساله بعدازظهر دیروز به همراه چند تن از هم سن و سالان خود به قصد بازی در پارک اندیشه شهرک آزادگان از خانه خارج شده بود و به علت عدم آشنایی به منطقه و دور ماندن از سایرین، مسیر را گم کرده بود.

وی با بیان اینکه خانواده این کودک بعد از گم شدنش از مردم و گروه‌های امدادی تقاضای کمک کردند، افزود: با تلاش نیروهای هلال‌احمر، بسیج، انتظامی، شهرداری و نیروهای مردمی پس از ١٣ ساعت جست‌وجو، کودک سه ساله ساعت ٨.٣٠ امروز یکشنبه در فاصله حدوداً دو کیلومتری محل سکونت واقع در مزرعه ابوذر خالدآباد در حالی که به خواب رفته بود توسط یک کشاورز پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود ادامه داد: این دختر بچه افغانی با دور شدن از خانه راه بازگشت را گم کرده بود.

وی با قدردانی از گروه‌های امدادی و مردمی گفت: این دختربچه پس از پیدا شدن به نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد و پس از اطمینان از سلامتی او به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

خانواده این مهاجر افغانستانی ساکن کاشان بودند که به قصد زیارت آستان مقدس آقاعلی عباس (ع) به بادرود آمده و برای مدت کوتاهی با بستگان‌شان دیدار کرده بودند.