زن جوان برای زیبا شدن زیر دست خانم آرایشگر رفت و تنها خوش شانس بودنش باعث شد تا کور نشود.

 تتو خط چشم زن جوان را به مرز کور شدن برد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دوشنبه 05 اردیبهشت 1401 , 16:56

زن 35 ساله با بیان این که از خانم  آرایشگر  به خاطر آسیب زدن به چشمانم شاکی هستم، درباره این ماجرا به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: تازه تحصیلات دانشگاهی را به پایان رسانده بودم که ازدواج کردم اما با همسرم توافق اخلاقی نداشتیم به گونه‌ای که اختلافات ما شدت گرفت و بعد از چند سال از یکدیگر جدا شدیم.

من اگرچه به آرایش و زیبایی علاقه زیادی داشتم اما هیچ گاه تتو نکرده بودم تا این که حدود یک ماه قبل برای رنگ مو به یک آرایشگاه زنانه در منطقه قاسم آباد مراجعه کردم.

خانم آرایشگر در حالی که خواسته‌ام را انجام می‌داد شروع به تبلیغ درباره خط چشم دایم کرد که برای همیشه چشمانی زیبا و جذاب خواهم داشت.  او به حدی از مهارت هایش در این زمینه سخن گفت و تصاویر مدل‌های متفاوتی را به من نشان داد که ناخودآگاه شیفته تبحر و مهارت‌های او در چهره پردازی شدم.

وقتی متصدی سالن آرایشگری نیز مهارت او را تایید کرد در یک لحظه تصمیم گرفتم من هم خط چشم دایم داشته باشم چراکه از قبل نیز این گونه تتوها را در چهره اطرافیانم دیده بودم.خلاصه خانم آرایشگر شروع به کار کرد اما وقتی مرحله اول به پایان رسید تازه متوجه شدم چهره‌ام بسیار زشت شده است.

چشم هایی که آرایشگر نابود کرد

او برای آن که خطاهایش را جبران کند دوبار دیگر تغییراتی را به وجود آورد اما در مرحله سوم ناگهان همه رنگ‌ها روی پلکم پخش شد به گونه‌ای که از شدت خجالت نمی‌توانستم از آرایشگاه بیرون بیایم. آرایشگر وقتی اوضاع را این گونه دید مرا به فرد دیگری معرفی کرد تا با لیزر این رنگ‌ها را پاک کند اما وقتی به آن مکان رفتم از رعایت نشدن بهداشت اولیه نیز شوکه شدم و تازه فهمیدم که آن زن نیز مجوزی ندارد ولی با گسترش عفونت در چشمانم به ناچار نزد پزشک متخصص رفتم.

پزشک معالج هشدار داد از فاجعه  کور شدن  گریخته‌ام چراکه عمل لیزر باید با استفاده از محافظ چشم انجام می‌شد و من در این زمینه خیلی خوش شانس بودم که کور نشده‌ام.

حالا هم به خانم‌های جوانی که مانند من به زیبایی چهره اهمیت می‌دهند توصیه می‌کنم که حتما به مراکز آرایشگری مراجعه کنند که مجوز این کار را داشته باشند و فعالیت‌های آن‌ها قانونی باشد.

خانم آرایشگر نیز که در پی شکایت زن جوان به کلانتری احضار شده بود با اشاره به این ماجرای تاسف بار مدعی شد من با اصرارهای مداوم مشتری دست به این کار زده‌ام اما او مشکل پوستی داشت که منجر به این  حادثه  شد و من حاضرم خسارت‌های شاکی را بپردازم.

شایان ذکر است بررسی‌های بیشتر در این باره با صدور دستوری از سوی سرهنگ معطری، رئیس کلانتری قاسم آباد به مشاوران و کارشناسان زبده دایره مددکاری اجتماعی سپرده شد.