رئیس پلیس آگاهی کشور از شناسایی و دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت در شهرستان گنبدکاووس به همراه دو همدستش خبر داد.

دستگیری قاتل طلبه‌های اهل سنت در گنبدکاووس+ جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سه شنبه 06 اردیبهشت 1401 , 11:06

سردار محمد قنبری از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو طلبه ترکمن در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: در تاریخ سیزدهم فروردین ماه امسال خبر قتل دو طلبه اهل سنت در محله چای بوئین گنبد کاووس به پلیس اطلاع داده شد که در جریان آن پلیس وارد عمل شده و مشخص شد قتل با سلاح گرم انجام شده است. به دلیل حساسیت موضوع، تیم های ویژه تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات انتظامی کشور و استان گلستان رسیدگی به این پرونده را برعهده گرفتند. 

وی با بیان اینکه دستگیری عوامل این جنایت را در دستورکار ویژه ماموران قرار داشت، گفـت: علیرغم پیچیدگی‌های حادثه، در نتیجه اقدام هماهنگ اطلاعاتی و عملیاتی پلیس عوامل این جنایت روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه شناسایی و دستگیرشدند و از آنان سلاح به کار رفته در قتل نیز کشف و ضبط شد.

 براساس اعلام سایت پلیس، رییس پلیس آگاهی کشور با بیان اینکه عامل اصلی قتل و دو همدست وی دستگیر شده‌اند، گفت: ضارب علت قتل را خصومت شخصی اعلام کرد. تحقیقات از متهمان پرونده در جریان است و اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقبا به اطلاع هموطنان خواهد رسید.