حوادث رکنا: مرد 76 ساله ای که در سال گذشته گروگان گرفته شده بود با هوشمندی کارآگاهان پلیس آزاد شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

فیلم لحظه احساسی آزاد شدن سرمایه دار چابهاری از چنگ آدم ربایان + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  Play Video

 حجم ویدیو: 24.24M |  مدت زمان ویدیو: 00:03:18

به گزارش رکنا، بیست و چهارم اسفند ماه سال گذشته، یک گروه سارق مسلح در سیستان و بلوچستان یک مرد 76 ساله با هدف اخاذی گروگان گرفته می شود. طولی نمی کشد که پلیس تحقیقات خود را در خصوص این پرونده آغاز و چند روز بعد آدم ربایان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر می کند.

دامنه نوسان بورس تا پایان سال به 10 درصد می رسد/ احتمال فساد در بازار دوم و بازار پایه وجود دارد

این مرد که گروگان گیران در قبال آزادی اش از خانواده اش چند میلیارد تومان پول، طلب کرده اند بدون پرداخت هر گونه باجی رها شد.

این مرد سالخورده که اضطراب زیادی را تحمل کرده بود هنگامی که پس از تحمل فشاری 44 روزه آزاد شد، با استقبال دوستان و نزدیکانش مواجه شد و از آنچه در این روز های سخت بر او گذشته به آن ها گفت.

صحبت های سردار احمد طاهری در خصوص این پرونده آدم ربایی

سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در  بیست و چهارم اسفند ماه سال قبل مردی 76 ساله که از سرمایه گذاران بزرگ شهرستان چابهار بود در منطقه آزاد آن شهرستان، توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه سواری پژو 405 ربوده شد .

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان و شهرستان مذکور مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و تحقیقات تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس، مشخص که آدم ربایان با هدف اخاذی این فرد را ربوده و طی تماس با خانواده اش چندین میلیارد تومان  وجه نقد را در قبال آزاد سازی او در خواست کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان فرد ربوده شده، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی هویت آدم ربایان شدند.

سردار طاهری بیان داشت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی پلیس هفت نفر از عاملان اصلی آدم ربایی طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد با دستگیری این متهمان محل نگهداری فرد ربوده شده در یکی از مناطق شهرستان ایرانشهر شناسایی و  روز گذشته با حضور تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در محل مذکور این فرد پس از 44 روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.