رکنا: خودرویی دیگر در محله جوادیه تهران دچار حریق شد تا اهالی نگران ادامه دار شدن این آتش سوزی شوند. چندی پیش نیز این محله آتش‌سوزی‌های دیگری را هم تجربه کرده بود.

آتش زدن  خودرو ها در محله جوادیه سریالی شد/ مرد آتش افروز دستگیر می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 سریال آتش گرفتن خودرو‌ها در محله جوادیه تهران همچنان ادامه دارد و پلیس تهران در این رابطه فقط سکوت کرده و در مورد چرایی ادامه دار شدن این اتفاق هیچ توضیحی ارائه نمی‌دهد و روزه سکوت گرفته است.

در تعطیلات نوروز امسال بود که زمزمه‌هایی در مورد سریالی بودن آتش سوزی خودرو‌های مختلف در محله جوادیه به گوش رسید.

اهالی از وقوع بیش از سه حریق عمدی در خیابان‌های محله خبر می‌دادند.

یکی از مالکان خودرو‌های آتش گرفته گفت: در محله ما سابقه چنین چیزی وجود نداشت، اما یکباره در چند شب، خودرو‌ها آتش گرفتند و جالب است که نه پلیس در اینباره حرفی به ما می‌زند و نه آتش نشانی. نمی‌دانیم مگر می‌شود خودرو‌ها خود به خود در حالت پارک آتش بگیرند؟

پلیس تکذیب می‌کند

بعد از حریق‌های گسترده خودرو‌ها و رسانه‌ای شدن موضوع، پلیس در این رابطه وارد موضوع شد و بلافاصله همه چیز را تکذیب کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه حریق خودرو‌ها در محله جوادیه عمدی نیست، گفت: حریق خودرو‌ها تنها دو مورد بود و به این خاطر رخ داد که از یک خودرو "رنو ال ۹۰" بنزین نشت کرده و باعث شد تا خودرو وانت پیکان کناری نیز دچار آتش سوزی شود

به گفته وی برای پلیس عمدی بودن حریق‌ها مشخص نشده و براساس گزارشات نقص فنی علت حریق خودرو‌ها بوده است.

تصاویر چه می‌گویند؟

براساس تصاویر، علاوه بر دو خودروی مورد ادعای پلیس تهران، حداقل یک خودرو پژو پارس هم دچار آتش سوزی شده است. بر این اساس حداقل سه خودرو آتش گرفته اند. این در حالی است که اهالی مدعی هستند بیش از سه خودرو دچار آتش سوزی شده و مردی آتش افروز با ریختن بنزین بر روی کاپوت خودرو‌ها آن را آتش می‌زند.

آتش گرفتن دوباره خودرو

پنج شنبه شب گذشته بار دیگر نگرانی به محله جوادیه آمد. اینبار یک خودرو پراید هاچ‌بک سفیدرنگ دچار آتش سوزی شد. اهالی در مورد این حریق به خبرنگار جامعه ۲۴ گفتند صدای شکسته شدن شیشه خودرو را شنیده و بعد با حریق روبرو شده و قبل از آتش گرفتن کامل خودرو توانستند با کمک آتش نشانی حریق را مهار کنند.

باید دید پلیس این بار نیز حریق خودرو‌ها را متوجه نقص فنی می‌داند یا اینکه مرد آتش افروز بالاخره به دام می‌افتد و حریق‌های سریالی محله جوادیه به پایان می‌رسد؟