حوادث رکنا: متهم به قتل با کار گذاشتن تی ان تی دست ساز در خودرو یک جوان ایلامی، در آخرین بازجویی اتهام خود را انکار کرد.

بمبگذاری در جنوب تهران بعد از قتل مسلحانه در جشن عروسی / گفتگو با مظنون پرونده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 12 بهمن ماه سال گذشته، انفجار خودرو پرشیا در یکی از خیابان های کیانشهر منجر به قتل جوانی به نام سعید شد.

با توجه به اینکه بررسی ها نشان می داد تی ان تی دست ساز به خودرو بسته شده بود رسیدگی به پرونده در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس ساسان غلامی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که سعید 2 سال قبل در پرونده قتل مرد میانسالی در ایلام بازداشت شده اما 8 ماه بعد به قید وثیقه از زندان آزاد شد.

با توجه به اینکه فرزند مقتول قبلا در دادگستری ایلام تهدید کرده بود که در صورت آزادی مظنون به قتل پدرشان او را به قتل می رساند، به عنوان متهم پرونده بازداشت شد و همچنین شوهرخواهر متهم به عنوان همدست او دستگیر شد.

متهمان در آخرین جلسه بازجویی اتهام خود را انکار کردند و گفتند در قتل سعید نقشی ندارند.

در ادامه گزارش گفتگو با متهم به قتل را بخوانید.

من قاتل پدرم را نکشتم!

چند سال داری؟

23 سال

گفتی اتهام قتل را قبول نداری،در مورد این ادعایت توضیح بده.

من کابینت ساز هستم.روز حادثه در حال خرید ابزار و یراق بودم.برادرم با من تماس گرفت و گفت سعید در ماشین خودش سوخته است.من ابتدا گمان کردم که یک سانحه رخ داده است اما بعد متوجه شدم که به خودرو سعید تی ان تی دست ساز بسته بودند.

چرا به تو مظنون شدند؟

چون سعید قبلا به اتهام همدستی در قتل پدرم بازداشت شده بود.می گویند که من تهدید کردم اگر آزاد شود او را می کشم.اما من تهدید نکردم و روحم هم از قتل سعید خبر ندارد.

چرا پدرت به قتل رسید؟

برادر من عاشق دختری بود که پدرم با ازدواج آنها مخالفت کرد.آن دختر هم با یک مرد دیگر نامزد کرد اما بر سر مسائلی به اختلاف برخوردند و پدر آن دختر نامزدی دخترش با آن فرد را بر هم زد.بعد دوباره برادر من به خواستگاری رفت و با آن دختر ازدواج کرد اما خانواده نامزد قبلی آن دختر از برادرم و خانواده کینه به دل گرفتند.می گفتند برادر من از قبل عاشق بوده و لابد نامزدی به همین دلیل به هم خورده است.بالاخره شب عروسی برادرم در ایلام، دو ناشناس برای انتقام گیری با اسلحه به خانه ما حمله کردند و با شلیک پدرم را به قتل رساندند.بعد هم سعید به عنوان یکی از مظنونین پرونده دستگیر شد.او با نامزد قبلی آن دختر نسبت فامیلی داشت.اما منکر اتهام بود.

موقع دستگیری اسلحه کلاشینکف از تو کشف شد؟

بله.من برای دفاع از ناموس اسلحه حمل می کردم!

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارد.