رکنا : سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری از دستگیری سارق حرفه‌ای که به علت عدم پیگیری مال باختگان اقلام کم ارزش را در محله پاسداران سرقت می‌کرد خبر داد و گفت: تا کنون ۱۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند.

عجیب ترین ادعای یک دزد / هوای مالباخته ها را داشتم !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا : سرهنگ  اردشیر نادری  اظهار داشت: در پی افزایش سرقت لوازم و اقلام خرد از جمله لامپ و دوربین و لوازم بوستان‌ها در محله پاسداران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی ساعات تردد و سرقت متهم را شناسایی کردند افزود: حین گشت زنی در نقاط جرم خیز سارق را با همان مشخصات حین سرقت از مغازه‌ای مشاهده و سریعا وارد عمل شده و متهم غافلگیر و دستگیر شد که در بررسی اولیه از متهم تعدادی لوازم از جمله تعدادی لامپ، دوربین مداربسته، چسب نواری، فلش مموری و... سرقتی کشف شد.

سرکلانترچهارم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت اقلام کم ارزش به خاطر عدم رسیدگی مال باختگان در محله پاسداران و ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ نادری با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان با توجه به سرقت‌های روز‌های گذشته ادامه دارد.