حوادث رکنا: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری سارقان خفت گیر "شهرک وائین شهریار" خبر داد.

فیلم دستگیری و بازسازی صحنه زورگیران خشن شهرک وائین شهریار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 Play Video

 حجم ویدیو: 22.15M |  مدت زمان ویدیو: 00:03:24

به گزارش رکنا، سردار "کیوان ظهیری" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر وقوع خفت گیری از یک خانمی در شهرک وائین شهریار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و پلیسی و بصورت نامحسوس با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، هویت اعضای این باند 3نفره سارقان سابقه دار را شناسایی، طی عملیاتی غافلگیرانه و با هماهنگی قضائی در مخفیگاه خود در اطراف شهرستان شهریار دستگیر و به پلیس آگاهی اتتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازجویی های فنی و پلیسی انجام شده از متهمان و دعوت از شاکیان پرونده، سارقین به سرقت بعنف اعتراف و  پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سردار ظهیری در پایان خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان به مخلان نظم و امنیت اجازه عرضه اندام نخواهیم داد و در بحث تامین امنیت مردم، کوتاه نخواهیم آمد و مردم نیز باید برای داشتن شهری سالم و آرام با خادمان خود همکاری و در صورت مشاهده هر گونه موارد فوق مراتب را سریعا با شماره 110 اعلام کنند.