حوادث رکنا: هم زمان با کشف جسد زن جوانی داخل گونی، نامزد وی در حالی به اتهام قتل بازداشت شد که منکر این جنایت است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، ساعت 2بامداد 18اردیبهشت‌ماه رفتگر جوانی در خیابان خزانه با جسد زنی داخل گونی در کنار سطل زباله یک پارک مواجه شد.

  •  

گزارش کشف جسد از سوی مأموران کلانتری 160 خزانه به بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد. با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه راهی محل شده و با نیم تنه زن جوانی داخل گونی مواجه شدند.

معاینات متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که از زمان مرگ حدود 24ساعت می‌گذرد. ساعت 5بامداد، پاهای مقتول نیز کنار بازارگل محلاتی کشف شد و لحظاتی بعد دست‌ها و سر زن جوان نیز پیدا شد.

به دستور بازپرس جنایی، جسد برای شناسایی و مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و خیلی زود مشخص شد که زن جوان به نام مهناز، چندین بار به اتهام حمل و نگهداری و مصرف مواد بازداشت شده بود.
این در حالی بود که متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را شکستگی گردن اعلام کردند. با مشخص شدن هویت مقتول، آدرس محل زندگی او در یکی از مناطق جنوبی پایتخت به‌ دست آمد. بدین ترتیب تیم جنایی راهی محل زندگی او شده و در تحقیق از خانواده مهناز، مشخص شد وی مدتی است با پسری به نام بهمن نامزد کرده و آخرین بار برای دیدن او خانه را ترک کرده است. با توجه به اینکه بهمن 40ساله آخرین نفری بود که مهناز را زنده دیده بود،  یک روز پس از کشف جسد دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد.
مرد جوان در حالی که منکر قتل بود، گفت: مدتی قبل در یک میهمانی با مهناز آشنا شدم. کم‌کم عاشق مهناز شدم اما او به من بی‌توجهی می‌کرد. مدام سرش داخل گوشی تلفنش بود و همین مسأله باعث شد به او مشکوک شوم. از طرفی متوجه شدم مهناز معتاد است و با هم اختلاف پیدا کردیم. روز حادثه مهناز به خانه‌ام آمد و چند ساعتی هم در خانه‌ام بود، اما سر همین موارد بحث‌مان شد و بعد خانه را ترک کرد. دیگر هم از او خبری ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای او رخ داده و در مرگش نقشی ندارم.
در حالی که بهمن چنین اظهاراتی را مطرح کرد، اما با توجه به مدارک و شواهد به‌دست آمده، احتمال دست داشتن مرد جوان در این جنایت پررنگ شده و با قرار بازداشت موقت به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت دراختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شده است.