رکنا : فرمانده انتظامی استان مازندران از وقوع آدم ربایی نافرجام دختر ۱۳ ساله در شهرستان قائم شهر خبر داد و گفت: با واکنش سریع ماموران انتظامی آدم ربایان در کمتر از ۳ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

فیلم ربودن دختر 13 ساله در قائم شهر + فیلم لحظه بازداشت دختر  ربایان و گفتگو با متهم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  Play Video

 حجم ویدیو: 36.61M |  مدت زمان ویدیو: 00:05:00

به گزارش رکنا ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع آدم ربایی در شهرستان قائم شهر با توجه به حساسیت موضوع، مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس های تخصصی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه مشخص شد، آدم ربایان که دو نفر هستند با یک خودروی سواری پراید، دختر 13 ساله ای را از درب منزلش ربوده و طی تماس تلفنی با پدرش درخواست 2000 سکه طلا کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از خانواده دختر ربوده شده و با استفاده از شگرد های خاص پلیسی، رد خودروی گروگانگیران را در محور قائم شهر- ساری شناسایی کردند.

میرزایی، اظهار کرد: با اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، خودروی آدم‌ربایان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متوقف و متهمان در کمتر از 3 ساعت دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات پلیسی، دختر 13 ساله صحیح و سالم از دست آدم ربایان رها و به آغوش خانواده بازگشت، اظهار داشت: متهم اصلی پرونده در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی با انگیزه مالی اقرار کرد.