مرد جوانی که طعمه‌هایش زنان تنها بودند، هنگام ارتکاب جرم در خیابان باقرخان دستگیر شد.

زورگیری وحشیانه سارق جوان از زن تنها در خیابان باقرخان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ شنبه 30 اردیبهشت ماه، فریاد کمک‌خواهی زن جوانی در خیابان باقرخان توجه مأموران گشت پلیس را  جلب کرد. 

مأموران پلیس زن جوانی را مشاهده کردند که توسط سرنشین یک موتورسیکلت بر روی آسفالت خیابان کشیده می‌شد و با فریادهای خود درخواست کمک می‌کرد.

متهم پس از مشاهده مأموران پلیس از سرقت تلفن‌ همراه زن جوان صرفنظر کرد و بلافاصله با موتورسیکلت به سمت میدان توحید متواری شد. 

مأموران پلیس در یک تعقیب و گریز طولانی با ایجاد طرح مهار موفق شدند سارق حرفه‌ای را دستگیر کنند و برای تحقیقات به اداره پلیس منتقل کردند. 

در برسی‌های اولیه پلیس مشخص شد، متهم در غرب تهران با موتور سیکلت خود اقدام به زورگیری و موبایل‌قاپی کرده است، این در حالی بود که  طعمه‌های زورگیری وی اکثراً زنانی بودند که در مناطق خلوت حضور داشتند. 

زورگیر جوان پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به جرم زورگیری و موبایل‌قاپی از پنج زن در سطح خیابان‌های باغ فیض و ستارخان اعتراف کرد. 

بنابر این گزارش، با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران، متهم برای کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات درباره پرونده ادامه دارد.