رکنا: متهمان سرقت در تاریخ ۳۱ فروردین سال جاری اقدام به سرقت مسلحانه از طلا فروشی در خیابان شهید بهشتی کردند که در کمتر از یک ماه در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر شدند.

بازداشت سارقان مسلح  طلا فروشی قم / همه تازه کار بودند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با اشاره به دستگیری متهمان سرقت مسلحانه طلافروشی واقع در خیابان شهید بهشتی قم گفت: این متهمان در تاریخ ۳۱ فروردین سال جاری اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی در خیابان شهید بهشتی نمودند که در کمتر از یک ماه دستگیر شدند.

 
  •  

وی با بیان اینکه این متهمان با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر و بازداشت شدند، گفت: متهمان در تاریخ ۳۰ فرودرین به صورت شبانه مبادرت به سرقت خودروی پژو کرده و در روز بعد با خودروی سرقتی، اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی خیابان شهید بهشتی می‌کنند.

دادستان قم، سرقت مسلحانه را عنوان اتهامی این متهمان خواند و افزود : از این سارقان که فاقد سابقه کیفری بودند، اسلحه و مقادیری طلا کشف و ضبط شده است.

وی با قدردانی از عوامل انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهر، تصریح کرد: برخورد سخت، قاطع و بدون اغماض در انتظار برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.