رکنا: رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری دختری که با انتشار تصاویر خصوصی عمه اش در اینستاگرام قصد انتقام داشت،خبر داد.

دختر کینه ای آبروی عمه اش را در مازندران برد / عکس های خصوصی عمه را همه دیدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 بهسرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به اداره مبارزه با جرائم سایبری این پلیس و اعلام شکایت مبنی بر نشر اکاذیب و هتک حیثیت توسط فرد ناشناس علیه او در فضای مجازی ، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: شاکیه در ادامه اظهاراتش عنوان داشت مدتی قبل شخصی ناشناس در فضای مجازی با عناوین مختلف برای من مزاحمت ایجاد کرد و من را تهدید می‌کرد که تمامی تصاویر خصوصی ام را در فضای مجازی منتشر می‌کند، تا اینکه متوجه شدم تعدادی صفحه جعلی با نام و شماره تلفنم در اینستاگرام ایجاد شده که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی ام می‌کند و موجب برهم زدن آرامش و آبروی خانوادگی ام شده است.

به گفته رئیس پلیس فتا مازندران با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکیه و طبق مستندات بدست آمده متهمه که دختر برادر شاکیه بود را شناسایی و دستگیر کردند.

او می‌گوید: متهمه پرونده در تحقیقات اولیه منکر هر گونه بزه ارتکابی می‌شود، ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اعتراف به جرم خود، انگیزه‌اش را انتقام‌گیری از عمه خود وتلافی عنوان می‌کند.

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.