رکنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 سارق مسلح طلا فروشی محله خانی آباد لحظاتی پس از سرقت خبر داد و گفت: از سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاش و 43 تیر جنگی کشف شد.

اولین عکس از 2 سارق مسلح  طلا فروشی خانی آباد / مردم مانع فرار شدند + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای  گفت: ساعت 20:50 دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت طلافروشی در محله " خانی آباد " سریعا تیم عملیات کلانتری خانی آباد با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور به موقع و هوشمندانه ماموران در محل ، 2 سارق مسلح که در حال درگیری با شهروندان و تیراندازی بودند ، به سرعت خلع سلاح شده و  یک قبضه سلاح جنگی کلاش و 43 تیر جنگی از آنها کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با عنوان اینکه در این عملیات هر 2 سارق دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده کشف و  به همراه متهمان به کلانتری انتقال  یافت ادامه داد: در این رابطه  3 تن از شهروندان که مانع متواری شدن متهمان شده بودند، در اثر  اصابت گلوله متهمان به صورت سطحی زخمی شده اند.

این مقام انتظامی  تصریح کرد: متهمان 33 و 43 ساله در تحقیقات اولیه به  تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاهای ویترین مغازه  اعتراف و کارشناسان میزان طلاهای کشف شده را  6 کیلو گرم به ارزش 78 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی واقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهمان قابل ملاحظه بود و مثمر ثمر بود، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و جزئیات پرونده ادامه دارد.