حوادث رکنا:رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قصور و تحت نظر بودن چند کارمند بانک ملی در ماجرای سرقت از صندوق امانات این بانک خبر داد.

مقصران سرقت از بانک ملی روبروی دانشگاه تهران شناسایی شدند / پلیس تهران خبر داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره سرقت از صندوق امانات یکی از بانک‌ها در خیابان انقلاب، اظهار کرد: به محض اطلاع از  وقوع سرقت پیگیری‌های لازم برای دستگیری سارق یا سارقان انجام شده و ادامه دارد.

 

رییس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: چند نفر از کارکنان بانک در بررسی‌های‌ اولیه در این حادثه قصور و سهل‌انگاری داشته‌اند که تحت نظر هستند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

روابط‌عمومی بانک‌ملی ایران نیز در واکنش به اخبار منتشر شده درباره سرقت از شعبه دانشگاه در روزهای گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد علل بروز این حادثه پس از بررسی‌های نهایی به زودی اعلام خواهد شد همچنین بانک ملی ایران در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیری خسارات وارده بوده و فعالیت شعبه دانشگاه نیز طبق روال سابق ادامه دارد.

گفتنی است از ساعاتی پیش برخی از کاربران فضای مجازی، مدعی شده‌اند که در روز‌های گذشته، سارقان با ورود به شعبه بانک‌ملی روبه‌روی دانشگاه تهران ، حدود هزار صندوق امانت و بخشی از تجهیزات اتاق سرور و مرکز مانیتورینگ این شعبه را به سرقت برده‌اند.