ژاله صامتی را بیش تر در ژانر طنز به خاطر داریم آن هم به خاطر بازی درخشان در فیلم زیر خاکی که اخیرا در آن ایفای نقش داشته است. اما بهتر است بگوییم ژاله صامتی از آن دسته بازیگران است که در تمامی نقش ها خوش درخشیده و موفق بوده است. در ادامه بخشی از برنامه عصر جدید را که اخیرا در فضای مجازی دست به دست می شود خواهیم دید.

اتفاق وحشتناک برای ژاله صامتی در عصر جدید | ژاله صامتی چه بر سر خود آورد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ژاله صامتی  یکی از بازیگران توانمند است؛ ژاله صامتی در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است. ژاله صامتی یکی از مجریان برنامه عصر جدید است. ژاله صامتی را بیش تر در ژانر طنز به خاطر داریم آن هم به خاطر بازی درخشان در فیلم زیر خاکی که اخیرا در آن ایفای نقش داشته است. اما بهتر است بگوییم ژاله صامتی از آن دسته بازیگران است که در تمامی نقش ها خوش درخشیده و موفق بوده است. در ادامه بخشی از برنامه عصر جدید را که اخیرا در فضای مجازی دست به دست می شود خواهیم دید.

زندگی نامه و بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی (زادهٔ ۱۴ فروردین ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او در رشتهٔ تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌تحصیل شد و فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در دت یعنی دختر آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴) و درخونگاه (۱۳۹۷) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. همچنین برای درخونگاه و مجموعهٔ تلویزیونی زیرخاکی (۱۳۹۹–اکنون) برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌است. صامتی از سال ۱۴۰۱ به‌عنوان داور در مسابقۀ تلویزیونی عصر جدید حضور دارد.

ماجرای جالب ازدواج ژاله صامتی 

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت.

 ایرج سنجری فرزند علی اصغر سنجری(کارگردان) متولد سال 1339  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، دوبلور و مدیر دوبلاژ است.

او تحصیلکرده رشته کارگردانی از کانادا می باشد که پیش از انقلاب عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را هم دارد.

 ایرج سنجری از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد که هر دو ساکن کانادا می باشند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارد.

ورود به تلویزیون ژاله صامتی

ژاله صامتی سال 1375 وقتی 24 ساله بود با سریال «یحیی و گلابتون» وارد قاب تلویزیون شد سپس سال 1378 تجربه موفقی در «آژانس دوستی » بدست آورد. او در آژانسی دوستی با فردوس کاویانی ، اصغر همت و حسین پناهی همبازی بود.