حوادث رکنا: سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپی حین سرقت و زورگیری در محله شهر زیبا خبر داد و گفت: متهم با یک یک قبضه سلاح زورگیری می کرد.

زورگیری با اسلحه قلابی در شهرزیبا / پلیس فاش کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، سرهنگ "ضرغام آذین" اظهار داشت: عملیات کلانتری 133 شهر زیبا حین گشت زنی و پیشگیری از سرقت در محله شهر زیبا به دو دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک های مخدوش در حال زاغ زنی و پرسه زنی مشاهده و مشکوک می شوند و متهمان را زیر نظر میگیرند.

 

وی با بیان اینکه ماموران مشاهده میکنند متهمان در یکی از کوچه های خلوت اقدامی به دوره کردن یکی از شهروندان و اقدام به زورگیری از وی هستند افزود: سریعا وارد عمل شده و به سمت متهمان مراجعه که دو موتورسیکلت به 3 متهم متواری و یکی از متهمان که از موتورسیکلت پیاده و در حال زورگیری بود دستگیر شد و در بررسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح کمری قلابی کشف شد.

شناسایی مالباختگان

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم 28 ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت و زورگیری از شهروندان در محله شهر زیبا و شمال تهران با همدستی متهمان متواری شده و 5 مورد سرقت مشابه معترف شد که تعدادی از مال باختگان شناسایی شدند.

سرهنگ آذین با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.