حوادث رکنا: سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان موتورسیکلت در محله گاندی خبر داد و گفت: سارقان به 15 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند .

انهدام باند دزدان موتورسیکلت ها در محله گاندی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ " کیومرث حسنوند " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محله گاندی تهران دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی بر عهده گرفته و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند .

 
  •  

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات بعمل آمده ساعات تردد باند 3 نفره که با دو موتورسیکلت جهت سرقت مراجعه میکنند را شناسایی کردند افزود: حین گشت زنی در نقاط جرم خیز و دارای سابقه سرقت دو موتورسیکلت با همان مشخصات را مشاهده که در کنار موتورسیکلت های پارک شده داخل پیاده رو در حال بازکردن موتورسیکلتی میباشند که سریعا وراد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه قبل از هر اقدامی هر 3 متهم دستگیر شدند.

 سرکلانتر سوم  پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان آلات و ادوات سرقت کشف و متهمان 27 الی 32 ساله که ساکن استان البرز بودند در تحقیقات اولیه با توجه به ادله و شواهد موجود به جرم خود و سرقت موتورسیکلت در محله گاندی و 15 فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به سوابق متعدد سارقان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.