حوادث رکنا: رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به آتش سوزی در یک خانه ویلایی خالی از سکنه و سرایت آن به سقف یک آپارتمان چهار طبقه، گفت: ۵۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل اعزام و حریق مهار شد.

 اعزام 55 آتش نشان به آتش سوزی هولناک یک خانه ویلایی در رشت + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا، شهرام مؤمنی  با اشاره به دریافت گزارش آتش سوزی در خانه ویلایی و سقف یک باب آپارتمان چهار طبقه ساعت 23 و 50 دقیقه شب گذشته، اظهار کرد: با توجه به حجم حادثه و تراکم سازه‌ای ۱۵ خودروی اطفا، آبرسان، نردبان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۵۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل آتش سوزی در سبز میدان و محله آفخرا اعزام شدند، گفت: تجمع معتادان در این خانه مسکونی خالی از سکنه و بی احتیاطی موجبات بروز آتش سوزی و در نهایت از طریق «چوب کار شده زیر حلب دیوار آپارتمان چهار طبقه مجاور به سقف این آپارتمان سرایت کرده است.

مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی

مؤمنی با اشاره به شدت این آتش سوزی با توجه به سقف‌های چوبی و پراکندگی آتش، ادامه داد: تیم‌های عملیاتی از چندین طرف نسبت به ایمن سازی، خارج کردن ساکنین و مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند.

وی با تاکید بر تنگ و باریک بودن کوچه‌های منتهی به محل حادثه گفت: متأسفانه امکان عملیات خودروی نردبان در این کوچه وجود نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به به دودگرفتگی چند تن از آتش نشانان، افزود: که با حضور تیم‌های اورژانس مداوا و حال آنها مساعد است.