زن و مرد جوانی که دست به جنایت هولناکی زده بودند، برای تحقیقات تکمیلی به شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی منتقل شدند.

جنایت در خیابان سبلان/ همدستی زن خیانتکار با دوست پسرش برای قتل شوهر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چهارشنبه 25 خرداد 1401 , 19:26

مهر‌ماه سال 1399، رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در خانه‌اش در خیابان سبلان توسط یک مرد با همدستی همسر مقتول در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل قرار گرفت.

بررسی‌ها مشخص کرد، قاتل توسط همسر مقتول به خانه وارد شده و هنگامی که مقتول در خواب بوده، وی را هدف یک ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار داده و بلافاصله پس از ارتکاب این جنایت متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در گام نخست، با رصدهای اطلاعاتی قاتل را دستگیر کردند که در ادامه مشخص شد، همسر مقتول با قاتل ارتباط عاطفی داشته و نقشه جنایت را با یکدیگر طراحی کرده‌اند.

بدین ترتیب همسر مقتول بازداشت شد و تحقیقات اولیه نشان داد، زن و مرد جوان چند سال با یکدیگر ارتباط داشتند و درگذشته 3 بار اقدام به قتل مقتول کردند که در این موضوع موفق نشده‌اند.

بررسی‌ها در طول این سال‌ها ادامه داشت تا اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی با دستور محمد امین تقویان؛ بازپریس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی منتقل شدند.

همسر مقتول که تحت عنوان معاونت در قتل همسرش بازداشت است به بازپرس پرونده گفت: با قاتل ارتباط عاطفی داشتم و قصد داشتیم 3 مرتبه همسرم را به قتل برسانیم که به دلایلی موفق نشدیم.

وی ادامه داد: روز حادثه هنگامی که همسرم خواب بود درب خانه را برای قاتل که در راه پله‌های ساختمان ایستاده بود باز کردم، او بلافاصله با یک چاقو وارد خانه شد و من از ترس خود به اتاق دیگری رفتم دقایقی در آنجا بودم که ناگهان صدای ناله همسرم به گوش رسید؛ به سمت پذیرایی رفتم و با پیکر خون‌آلود همسرم هنگامی که یک چاقو در گردنش فرو رفته بود مواجه شدم و حادثه را به پلیس گزارش کردم.

زن جوان گفت: فکرش را نمی‌کردم قاتل دست به جنایت بزند. همسرم از ساعت 8 صبح تا 2 بامداد سرکار بود و با داشتن اعتیاد و یک فرزند مشترک به من خیانت می‌کرد. اگر قصد داشتم همسرم را به قتل برسانم می‌توانستم در گذشته این کار را انجام دهم.

قاتل مرد جوان به بازپرس پرونده گفت: 6 سال پیش در سبزوار با همسرمقتول آشنا شدم. در طول این مدت 3 مرتبه با استفاده از خوراندن قرص و روش‌های دیگر قصد داشتم مقتول را به قتل برسانم اما در لحظه آخر پشیمان می‌شدم.

عامل اصلی این جنایت ادامه داد: روز حادثه قصد داشتم به مقتول در پارکینگ خانه‌اش حمله کنم اما ناگهان پشیمان شدم و در راه‌پله ساختمان منتظر ماندم تا وی به خانه برگردد.

قاتل مرد جوان گفت: پس از چند ساعت منتظر ماندن در راه‌پله ساختمان بالاخره مقتول به خانه بازگشت و در زمان مناسبی که وی خوابیده بود برای عملی کردن نقشه با کمک همسرش وارد خانه شدم.

مرد جوان گفت: پس از وارد شدن به خانه، با مقتول هنگامی که به خواب عمیقی فرو رفته بود درگیر شدم و وی را هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار دادم و بلافاصله از صحنه جنایت متواری شدم.

با دستور محمد امین تقویان؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی متهمان برای سیرمراحل قانونی به زندان منتقل شدند و تحقیقات همچنان در خصوص پرونده ادامه دارد.