سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه تولیدی واقع در جاده خاوران گفت: این حادثه خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.

وقوع حریق در یک کارگاه تولیدی در جاده خاوران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی در خصوص حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی واقع در جاده خاوران گفت: ساعت ۱۶:۲۱ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی در جاده خاوران، محله عباس‌آباد علاقبند به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به تماس‌های شهروندان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب و بالابر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در محل حادثه چندین کارگاه و کارخانه قرار داشتند که اغلب مربوط به تولید مصنوعات چوبی و کاغذ بودند و همگی مواد قابل اشتعال بودند.

ملکی عنوان کرد: یکی از این سوله‌ها به وسعت در حدود ۵۰۰ متر و مسقف پر از کاغذ و ضایعات کاغذ بود، دچار حریق شد و آتش به مقدار زیادی از همین کاغذها سرایت کرده بود و به‌طور کامل شعله‌ور شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران بیان کرد: آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کردند و مراقب بودند که آتش به کارگاه‌های همجوار سرایت نکند و با حضور یک دستگاه لودر عملیات تخلیه نخاله‌ها و کاغذها آغاز شد و در حال حاضر آتش تحت کنترل درآمده است و خطر گسترش و سرایت به اطراف وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است، گفت: محل تحویل کارشناسان شده است.