حوادث رکنا : عاملان قتل مرد ثروتمند تهرانی دستگیر شدند.

بازداشت عامل قتل تاجر ثروتمند تهرانی / شلیک مستقیم به سر در خیابان پاسداران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، عامل جنایت روز گذشته در خیابان پاسداران دستگیر شد. عامل جنایت از افراد ثروتمند افغان بوده و با مقتول مبادلات کاری داشت.

این فرد روز گذشته با تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران شناسایی و دستگیر شد و برای انجام بازجویی و تحقیقات به شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

جزئیات قتل تاجر لاستیک با شلیک یک گلوله در مقابل خانه اش

تاجر ثروتمند تهرانی در حالی مقابل خانه‌اش به قتل رسید که عاملان جنایت 10 روز قبل نیز قصد کشتن او را داشتند اما به اشتباه شریکش را هدف گلوله قرار داده بودند.

ساعت 9 شب یکشنبه 29 خرداد، خبر تیراندازی مقابل خانه‌ای در یکی از خیابان‌های شمال تهران از سوی مأموران کلانتری 102 پاسداران به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند جسد داخل خودروی پژو 207 در حالی قرار دارد که شیشه سمت راننده شکسته و مرد 64 ساله با اصابت یک گلوله به سرش کشته شده و پوکه فشنگ نیز داخل خودرو کشف شد.

با استعلام شماره پلاک خودرو و بررسی مدارک مقتول، مشخص شد که وی تاجر لاستیک خودروهای سنگین است. از سویی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند.

دوربین‌ها نشان می‌داد که مرد تاجر سوار بر خودروش مقابل در پارکینگ خانه‌اش توقف کرده تا وارد خانه شود اما در این میان، دو مرد که صورت‌هایشان را پوشانده بودند، به سمت مرد تاجر رفته و با شلیک تنها یک گلوله به سمت او، جنایت را رقم زده‌اند.

اختلاف میلیاردی

بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول چندی پیش با فردی به‌ نام امین بر سر زمینی در ورامین به ارزش چند میلیارد تومان به اختلاف برمی خورد. با شکایت و پیگیری‌های مقتول، در نهایت قسمتی از زمین به مقتول برگردانده می‌شود. اما اختلافات بر سر زمین همچنان ادامه داشته است. بنابراین فرضیه ارتکاب قتل از سوی امین قوت گرفت.

تیراندازی اشتباهی

از سویی در تحقیقات از دوستان و آشنایان مقتول، مشخص شد 10 روز قبل از این جنایت، مقتول و یکی از شرکایش در دو خودروی جداگانه در حال عبور از یکی از خیابان‌های تهران بودند که خودرویی با دو سرنشین به خودروی شریک او نزدیک شده و اقدام به تیراندازی کرد که در این حادثه شریک مرد تاجر زخمی شد.با برملا شدن این موضوع تیم جنایی به سراغ شریک مقتول رفت و در تحقیقات مدارکی به‌دست آمد که نشان می‌داد سرنشینان خودرویی که به شریک مقتول شلیک کرده بودند در واقع هدف اصلی‌شان مرد تاجر بوده اما به اشتباه شریک او را زده بودند که پرونده‌ای نیز در این خصوص در پلیس امنیت تشکیل شده بود.