حوادث رکنا: دختر نوجوان در منطقه فرمانیه توسط یک زن و مرد هدف آدم‌ربایی قرار گرفت.

دختر ربایی در فرمانیه تهران / زن و مرد جوان گریختند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا، چهارشنبه پانزدهم تیرماه جاری، آدم‌ربایی نافرجام یک دختر نوجوان در منطقه فرمانیه تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی و بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی مشخص کرد، چند روز قبل یک دختر نوجوان و پدرش هنگامی جلوی در خانه در منطقه فرمانیه در حال جا‌به‌جایی چمدان‌های مسافرتی خود بودند که یک خودرو سمند با 2 سرنشین مرد و زن نزدیک دختر نوجوان شدند.

سرنشینان خودرو پس از نزدیک شدن به خودرو هنگامی که پدر دختر نوجوان برای آوردن چمدان‌ها به منزل رفته بود، اقدام به آدم‌ربایی دختر نوجوان در خیابان کردند.

راننده خودرو  پدر را در جریان ربودن دخترش قرار داد

 راننده خودرو دختر نوجوان پس از مشاهده حادثه بلافاصله وارد عمل شده و پدر وی را در جریان آدم‌ربایی قرار داد که با توجه به ایجاد سر و صدا و تقلای دختر نوجوان، این نقشه شیطانی عملی نشد و آنها با خودروی خود متواری شدند.

بازپرس پرونده به دنبال دریافت این اطلاعات، دستور آغاز تحقیقات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و توقیف خودرو مورد نظری که متهمان در منطقه فرمانیه اقدام به آدم‌ربایی کرده بودند را صادر کرد.

به گزارش تسنیم، تحقیقات در خصوص این آدم‌ربایی نافرجام توسط محمدامین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی جهت شناسایی متهمان وارد عمل شده‌اند.