حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: با دستگیری ۲ سارق و موبایل قاپ حرفه ای، تعداد۳۹۰ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

بازداشت 2 سارق حرفه ای با 390 موبایل سرقتی در بهارستان +جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان ، اظهار کرد: با تلاش مامورین نیروی انتظامی۲ سارق حرفه ای و سابقه دار  با مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در شهرستان بهارستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهرستان بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و عملیات شناسایی و دستگیری عاملین این سرقتها توسط مامورین نیروی انتظامی این شهرستان آغاز شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده، بیان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که ۲سارق با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ابتدا طعمه های خود را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت موبایل شهروندان می کنند.

دستگیری سارقان در مخفیگاهشان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، تاکید کرد: مامورین با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در نقاط وقوع سرقت، در مرحله نخست موفق به کنترل سرقت ها شده و متعاقب آن سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تاکید کرد: با دستگیری این ۲ سارق و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳۹۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳۰ دستگاه تبلت، ۱۵ دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک عدد زاپاس پراید، ۵ دستگاه ماشین ریش تراش و ۲ دستگاه دوربین مدار بسته کشف و ضبط شد.

علیزاده  با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر ۲ نفر از سارقان سابقه دار بوده و چندین مرتبه به همین اتهام دستگیر شده اند، خاطرنشان کرد: در جهت پیشگیری از وقوع سرقتها از شهروندان تقاضا داریم، ضمن مراقبت بیشتر هنگام استفاده از تلفن همراه و کیف خود در خیابان ها و معابر سطح شهر، از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی  تلفن همراه خود پرهیز کنند، چرا که در صورت مفقود شدن گوشی و یا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان متصور است و چه بسا که اتفاقات ناگواری رخ داده و انجام تخلفات دیگری از سوی سارقین قرار گیرد.