حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان قاتل فراری پس از ۴ سال زندگی مخفیانه در شهرستان دشت یاری دستگیر و به قتل دایی اش اقرار کرد.

انتقام جویی مرگبار از دایی / قتل با شلیک اسلحه در زاهدان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری در زاهدان اظهار داشت: دی ماه سال 97 و در پی وقوع قتل مسلحانه مردی میانسال در شهر جالق شهرستان سراوان دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل که خواهر زاده مقتول بود شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به اینکه متهم برای فرار از قانون از شهرستان سراوان به مکانی نامعلوم گریخته بود تحقیقات پلیس برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری اش ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ هایی از محل اختفاء قاتل در شهرستان دشتیاری به دست آوردند.

سردار طاهری بیان داشت: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاهای شهرستان دشتیاری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از 4 سال فرار دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان سراوان و در تحقیقات تخصصی پلیس به قتل دایی خود با انگیزه انتقام جویی اقرار کرد. متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.