پسربچه‌ای ۶ ساله که با پدر و نامادری خود زندگی می‌کرد، قربانی خشونت خانگی شد و به قتل رسید.

قتل بی‌رحمانه پسر۶ ساله در تهران/ تنبیه پدرانه‌ای که باعث مرگ فرزند شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اواخر خردادماه سال جاری، مرگ مشکوک پسربچه 6 ساله‌ای در بیمارستان شهدای تجریش توسط پرسنل بیمارستان به محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری 101 تجریش با دستور بازپرس کشیک قتل راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ ماموران کلانتری پس از حضور در بیمارستان با جسد پسربچه 6 ساله‌ای مواجه شدند که به دلیل خونریزی از ناحیه شکم فوت کرده و آثار سوختگی روی دست او مشهود بود.

تحقیقات ابتدایی نشان داد، متوفی با پدر و نامادری خود زندگی می‌کرده و پدر کودک هنگامی که فرزند خود را 3 هفته قبل به بیمارستان آورده بود به پرستاران ادعا کرده پسر 6 ساله‌اش قرص برنج خورده است.

دستگیری پدر و نامادری برای کشف ابعاد پنهان حادثه

محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی پس از دریافت این اطلاعات دستور بازداشت پدر و نامادری متوفی را برای کشف ابعاد پنهان حادثه صادر کرد و در ادامه جسد پسربچه 6 ساله برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

خیلی زود نامادری پسر6 ساله توسط تیم جنایی هدف تحقیق قرار گرفت. وی گفت: چون خودم دارای فرزند هستم با متوفی و مادر اصلی‌اش رابطه بدی نداشتم. او چند روز قبل از مرگش در حال بازی کردن با دوچرخه‌اش بود که تصادف کرد.

وی ادامه داد: حالش مساعد بود اما ناگهان همه‌چیز تغییر کرد. او را به بیمارستان منتقل که اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و 3 هفته بعد به کام مرگ فرو رفت. این در حالی است که پدرش گاهی اوقات پسربچه خود را نیز تنبیه می‌کرد.

اظهارات ضد و نقیض پدر متوفی و سابقه کودک‌آزاری در کرج

پدر متوفی در بازجویی‌های فنی، منکر ادعای اولیه خود نزد پرستاران بیمارستان شهدای تجریش مبنی بر اینکه پسرش قرص برنج خورده است، شد و در ادامه اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورد که همین موضوع، شک تیم جنایی را برانگیخت.

در گام بعدی مشخص شد، پدر متوفی در استان البرز سابقه کودک‌آزاری داشته و اداره بهزیستی در خصوص مرگ فرزندش تحقیق و از وی شکایت کرده است، همین کافی بود تا متهم با دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شود.

اعتراف به ضرب و جرح پسربچه در خانه

بررسی‌ها جهت کشف زوایای پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس ادامه داشت تا اینکه روز چهارشنبه 22 تیرماه، متهم برای تحقیقات بیشتر به شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی منتقل شد.

متهم در جریان تحقیقات به ضرب و جرح پسربچه خود در خانه اعتراف کرد و گفت: چند باری پسرم را به دلیل دستشویی کردن روی فرش خانه تنبیه کرده بودم اما او بازهم کارش را تکرار می‌کرد.

وی ادامه داد: روز حادثه فرزندم برای چندمین بار روی فرش خانه دستشویی کرد. عصبانی شدم و وی را از ناحیه شکم و پهلو هدف ضربات دست قرار دادم و با قاشق داغ دستش را سوزاندم؛ این درحالی است که پسرم چند روز قبل هم با دوچرخه تصادف کرده بود.

به گزارش تسنیم؛ تحقیقات جهت کشف ابعاد پنهان پرونده همچنان توسط محمد وهابی؛ بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و جسد متوفی برای بررسی‌های بیشتر در اختیار متخصصان پزشکی قانونی قرار گرفته است.