رکنا : معاون اجتماعی انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از مأموران جان بر کف یگان تکاوری استان، بر اثر زیر گرفتن یک دستگاه خودروی شوتی و بر خورد شدید با وی در یکی از ورودی های شهر زاهدان خبر داد.

شهادت دردناک یک تکاور پلیس در زاهدان / شوتی بی رحم او را زیر گرفت !
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش رکنا ، علی رحیمی  اظهارکرد: به منظور تأمین امنیت، کاهش جرایم، حفظ آرامش مراسم مذهبی پیش رور و  جلوگیری از هر گونه فعالیت گروهک های معاند در مرکز استان، طرح کنترل مبادی ورودی شهر زاهدان در دستور کار تکاوران پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: در همین رابطه ساعت 23:00 شب گذشته تیمی از مأموران جان برکف یگان تکاوری 106 پلیس استان ، با رعایت کلیه موارد ایمنی و امنیتی در حال کنترل تردد خودرو های عبوری در ورودی شهر زاهدان از سمت خاش بودند که راننده یک دستگاه سواری پژو پارس  بدون توجه به علائم هشداری  پلیس با سرعتی جنون آمیز به ایست و بازرسی مأموران برخورد می کند.

معاون اجتماعی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خودروی مهاجم پس از برخورد با موانع به شدت به یکی مأموران حاضر در محل،  استواریکم "مهدی کامور استانه" برخورد می کند که متأسفانه بدلیل شدت برخورد، این مأمور جان برکف پلیس استان در دم جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ رحیمی با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان خاطر نشان کرد: با اقدام به موقع دیگر مأموران انتظامی حاضر در محل بلافاصله خودروی مهاجم متوقف و راننده 19 ساله آن دستگیر شد.