حوادث رکنا: فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی در دو نقطه مرزی بانه و پاوه خبر داد و گفت: متاسفانه در این عملیات دو نفر از مرزبانان به شهادت رسیدند.

شهادت ۲ مرزبان در درگیری با گروهک تروریستی + اسامی 2 شهید مرزبانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ عارف سپهری در بانه از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک های تروریستی و معاندان نظام خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاور‌مردان مجاهد مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته مرزبانان غیور در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.

انهدام یک گروهک تروریستی

فرمانده مرزبانی استان کردستان اعلام کرد: در این دو عملیات،  یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد.

وی افزود: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام‌های ستواندوم "مهدی محمدی‌نسب" و استواردوم"علی فاضلی شاد " به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان، از ادامه راه شهدا برای دفاع از مرزهای کشور خبر داد و عنوان کرد: مراسم تشییع این دو مرزبان امروز عصر در بانه برگزار و سپس پیکر مطهر آنان به قزوین و کرمانشاه منتقل خواهند شد.