باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد تحت هر شرایطی از فیل فودن، ستاره جوان و انگلیسی خود حمایت خواهد کرد.

واکنش سیتی به درگیری خانوادگی ستاره انگلیسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فیل فودن، هافبک انگلیسی و 21 ساله منچسترسیتی و خانواده اش شنبه شب در ورزشگاه منچستر آره نا و هنگام تماشای مسابقات بوکس، با گروهی از مردان جوان درگیر شده و حواشی عجیبی به پا کردند. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد سه مرد به همراه یک نفر پشت دوربین، فیل فودن را تعقیب کرده و مورد حملات لفظی قرار می‌دهند. یکی از کارکنان سالن استادیوم فودن را به داخل اتاقی خصوصی هدایت کرد تا این بازیکن و خانواده اش از شر این حواشی در امان بمانند.

اما به یکباره مادر فیل فودن از اتاق بیرون آمده و با یکی از افراد مزاحم ابتدا وارد درگیری لفظی و در ادامه فیزیکی می شود. لحظاتی بعد خود فیل فودن و دوستان او نیز وارد درگیری می شوند تا ماجرا شدت بگیرد. فرد پشت دوربین نیز همچنان به کار خود ادامه داده و با خنده های مکرر نشان می دهد که انگار این ایجاد مزاحمت برنامه ریزی شده بوده است. در نهایت طرفین از یکدیگر جدا شده و این دعوا پایان می پذیرد. پلیس شهر منچستر در تلاش برای یافتن افراد خاطی و تکمیل کردن تحقیقات خود در این پرونده است.

باشگاه منچسترسیتی در بیانیه در رابطه با این درگیری گفت: "از اتفاقات رخ داده و آزار و اذیت فیل فودن و خانواده اش اطلاع داشته و از رفتار افرادی که به آنها حمله کردند شوکه شده ایم. باشگاه منچسترسیتی از فیل فودن و خانواده اش تا آخرین لحظه و تحت شرایطی حمایت خواهد کرد."