فرماندار انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی شهرستان پارسیان، قاتل فراری تبعه ۳۰ ساله افغان در یکی از شهرستان های هم جوار استان فارس شناسایی و دستگیر شد.

قاتل تبعه ۳۰ساله افغان دستگیر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز در تشریح جزئیات دستگیری قاتل یک تبعه افغان بیان داشت: درپی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستایی از توابع شهرستان پارسیان، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و تشخیص هویت به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که شخصی از اتباع خارجی با هویت(م - ا )حدود 30 ساله تبعه افغانستان به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب قتل متواری گردیده که موضوع ضمن هماهنگی قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی گسترده، مخفیگاه و محل اختفا این قاتل فراری را در یکی از شهرستان های همجواراستان فارس شناسایی و قاتل رابه همراه همدستش که ازتبعه افغانستان بود با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

مدیر عامل فولاد هرمزگان چهره شاخص پنجمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران شد

فرمانداران هرمزگان با انتخاب یک محله در شهرستان‌ها بازآفرینی شهری را آغاز کنند

زمین لرزه‌‌ای با قدرت 4.9 ریشتر بندرخمیر در استان هرمزگان را لرزاند

سردار جعفری اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با به کارگیری روش های نوین کشف جرم و تلاش همه جانبه،قاتل را در کمتر از یک هفته پس از وقوع قتل شناسایی و علت اصلی و انگیزه قتل از سوی قاتل نزاع شخصی با مقتول و سرقت موتورسیکلت و عابر بانک بوده که هر دو کشف شدند.

این مقام انتظامی افزود :متهم پس از مواجهه با اطلاعات پلیس به قتل مرتکب شده در روستایی از توابع شهرستان پارسیان اعتراف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.