با جسد مرد میانسال در خودروی خودش در خیابان نبرد، یک معمای جنایی رو به روی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کشف جسد مرد میانسال در صندوق عقب ال۹۰/ جنایت هولناک در خیابان نبرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ساعت 4 صبح بامداد امروز پنجم تیرماه، اهالی خیابان نبرد، توقف مشکوک یک خودروی ال 90 را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران کلانتری نبرد 132 ، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی و بررسی از خودرو ال90 را آغاز کردند؛ ماموران کلانتری که درحال بازرسی خودرو مورد نظر بودند ناگهان در صندوق عقب، با جسد یک مرد میانسال مواجه شدند.

موضوع بلافاصله به بازپرس کشیک قتل پایتخت مخابره شد؛ همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در صحنه جنایت حاضر شوند؛ کارآگاهان با جسد مرد حدودا 57 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه کمر هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

از سوی دیگر بررسی‌های کارآگاهان دایره قتل پلیس آگاهی تهران نشان داد، مقتول در یک مکان نامعلوم به قتل رسیده و عاملان جنایت جسد وی را به صندوق عقب خودروی خودش منتقل کردند، این درحالی بود که مدارک شناسایی مقتول در داشبورد خودرو کشف شد.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس کشیک قتل جسد مرد جوان برای بررسی‌های به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را برای دستگیری عاملان جنایت آغاز کردند.