حوادث رکنا: رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان منزل خبر داد که با همدستی کارگر شاکی اقدام به سرقت منزل به ارزش 35 میلیارد ریال کرده بودند.

کارگر ناخلف خانه صاحب کارش را پارو کرد / سرقت 35 میلیاردی در شمال تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت: 26 تیر ماه پرونده ای مبنی بر سرقت منزل از کلانتری 164 قائم (عج) به پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی اظهار داشت، برای  انجام کارهای اداری به همراه اعضای خانواده و کارگر خود از منزلش واقع در بلوار ارتش خارج و به سمت شمال کشور عزیمت کرده است  ولی  پس از بازگشت به منزل متوجه بهم خوردگی اموال منزل و سرقت گاو صندوق منزلش حاوی طلا جات، مدارک شخصی، وجه نقد و  یک قاب ساعت مچی و همچنین سرقت یک دستگاه دوربین عکاسی،  تعداد زیادی ادکلن های اورجینال و گران قیمت و...  توسط سارق یا سارقان شده است.

وی با اشاره به اینکه از آثار به جای مانده از صحنه سرقت نشان از داخلی بودن سرقت بود عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد  ساعت 4 بامداد 24  تیر ماه 2 مرد جوان با استفاده از ریموت، درب پارکینگ را باز کرده اند  و  پس از ورود و گذشت حدود 45 دقیقه با در دست داشتن چند عدد چمدان و کیف محل را ترک کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی در این خصوص معلوم شد کارگر شاکی با سارقان در ارتباط بوده  و سرقت با طرح و نقشه از پیش طراحی شده توسط کارگرمنزل شاکی صورت گرفته است.

کارگر مالباخته دستگیر  و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه با هماهنگی های قضائی کارگر مال باخته دستگیر  و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد ابراز داشت: متهم در پی جوئی های انتظامی به سرقت از منزل شاکی با همکاری 2 همدستش به علت داشتن مشکلات مالی واعتیاد به مواد مخدر اعتراف کرد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه کارگر مال باخته کلید های منزل را در مسافرت سرقت و در اختیار سارقان قرار داده بود ادامه داد: با دستگیری هر 2 همدست متهم و بررسی های بیشتر از مخفیگاه آنان تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و متهمان به فروش تعدادی از این اموال  به مالخر معینی اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه دالوند در پایان به شناسایی مالخر، دستگیری وی در مخفیگاهش اشاره کرد و افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را 35 میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

به گفته این مقام پلیسی هر سه متهم برای تکمیل تحقیقات مقدماتی در اختیار این پایگاه قرار دارند.