حوادث رکنا: یک جوان مشهدی تنها دو روز برای زنده ماندن مهلت دارد.

ایمان را از مرگ نجات دهید ! / او 2 روز مهلت دارد + فیلم گفتگو با مادر ایمان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    حجم ویدیو: 56.90M

 

 مدت زمان ویدیو: 00:02:58

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اواسط سال 97 رسیدگی به پرونده قتل پسر جوانی به نام رضا در حوالی مشهد، در دستور قضایی قرار گرفت. رضا در نزاعی جان خود را از دست داده بود که در یک جشن عروسی آغاز شده بود و بعد از جشن در خیابان نیز ادامه پیدا کرد.

در جریان درگیری بعد از عروسی پسر جوانی به نام ایمان متهم به قتل شد و حکم قصاص او صادر شد.در حالی که شمارش معکوس برای اجرای حکم ایمان آغاز شده بود، اولیای دم تصمیم گرفتند به شرط دریافت دیه از قصاص قاتل فرزندشان گذشت کنند.

2 روز مانده به اعدام جوان مشهدی

حالا ایمان تنها 2 روز مهلت دارد دیه درخواستی شاکیان را تامین کند و روز 12 مرداد امسال بار دیگر پای چوبه دار خواهد رفت.

مادر ایمان در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«ایمان و رضا همدیگر را نمی شناختند.آنها هیچ کدورت و دشمنی با هم نداشتند.خانواده رضا هم وقتی متوجه شند که ایمان در تاریکی شب ضربه را وارد کرده و بدون قصد قبلی دستش به خون آلوده شده، با بزرگواری از قصاص فرزندم گذشت کردند.»

این مادر در ادامه می گوید:«ایمان تنها پسر من است و پدرش چند سال قبل به رحمت خدا رفته است.از تمام مردم و هموطنان نیکوکار تقاضا دارم کمک کنند که با تامین دیه، فرزندم بار دیگر به خانه برگردد.»

در صورت تمایل کمک های نقدی خود را برای رهایی ایمان از قصاص به شماره کارت زیر واریز کنید.این شماره حساب تحت نظارت واحداجرای احکام دادسرای مشهد مسدود شده و به تائید رسیده است.

6037997288691265 به نام عزت خانی چه