حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری اعضای باند سارقان خودروهای گران قیمت و تجهیزات آسانسور با اعتراف به ۸ فقره سرقت خبر داد.

زورگیران پورش سوار کرجی همه فن حریف بودند + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا،  سرهنگ "کامران ملکی"فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر بیان داشت: درپی ارجاع یک فقره سرقت با شیوه زورگیری از یکی از شهروندان توسط فردی ناشناس با استفاده از یک دستگاه خودرو سانتافه سرقتی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: در بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی با یک خودرو سانتافه سرقتی اقدام به تماس با یکی از شهروندان در خصوص انتشار آگهی سایت دیوار کرده و پس از حضور در محل با تهدید سلاح سرد تلفن همراه و وسیله مورد نظر را به سرقت برده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس تصریح کرد: در ادامه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی موفق به شناسایی سارق شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به سوابق متعدد متهم در انجام سرقت، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی متهم به زورگیری از مالباخته پرونده، ۵ فقره سرقت تجهیزات آسانسور و 2 فقره سرقت خودرو سانتافه و پورشه در استان‌های مختلف با همدستی یک نفر دیگر اقرار کرد.

سرهنگ ملکی با اشاره به دستگیری همدست متهم در شهر فردیس، اظهار داشت: در خصوص این پرونده ۲ مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل پیشگیری از انجام سرقت تا حد زیادی می تواند سارقان را در رسیدن به اهداف شان ناکام بگذارد.