حوادث رکنا: اجرای حکم قاتل موبایل فروش اسلامشهری با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی دستگاه قضایی و با پذیرش اولیای دم به حرمت ماه صفر، به بعد از این ماه موکول شد.

قصاص قاتل موبایل فروش اسلامشهری بعد از ماه صفر / خانواده مقتول مهلت دادند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

   به گزارش اختصاصی رکنا، رسیدگی به این پرونده از هشتم فروردین سال ۱۴۰۰ به دنبال کشف پیکر خونین فرشاد در مغازه موبایل فروشی اش در اسلامشهر رقم خورد.

پس از آن مشخص شد 3 جوان به قصد سرقت گوشی موبایل به مغازه فرشاد مراجعه کردند و در جریان سرقت، یکی از سارقان با وارد کردن ضربه چاقو به گردن فرشاد موجب قتل او شد.

با درخواست اولیای دم حکم اعدام در ملا عام متهم به قتل صادر شد و قرار بود صبح چهارشنبه 2 شهریور ماه حکم اجر ا شود اما حکم به تعویق افتاد.

ماجرای قتل چه بود؟

8 فروردین سال ۱۴۰۰ یکی از جنجالی‌ ترین پرونده‌های جنایی با قتل مرد موبایل فروش اسلامشهری در مغازه‌اش رقم خورد.

فیلم ضبط شده از دوربین مدار بسته مغازه موبایل فروشی، صحنه به خون کشیده شدن مقتول به نام فرشاد را ضبط کرده بود و این فیلم در فضای مجازی دست به دست چرخید.

ماجرا از این قرار بود که 2 جوان با انگیزه سرقت در مغازه مقتول به نام فرشاد با او قرار گذاشته بودند و در لحظه سرقت یکی از سارقان با وارد کردن ضربه چاقو به گردن مقتول موجب مرگ او شد.

در کلیپ منتشر شده، لحظه چاقو خوردن مقتول و راه افتادن حمام خون در مغازه اش به تصویر کشیده شد که یکی از فجیع ‌ترین فیلم های منتشر شده در فضای مجازی بود.

متهمان ساعتی بعد از قتل توسط ماموران پلیس در نزدیکی محل حادثه شناسایی و دستگیر شدند.

 متهم به قتل با درخواست اولیای دم به قصاص در ملا عام حکوم شد و حکم صادر شده در دیوانعالی کشور مهر تائید خورد. به این ترتیب شمارش معکوس برای اجرای حکم متهم به قتل آغاز شد و قرار بود هفته گذشته این حکم در زندان رجایی شهر به اجرا در بیاید که به تعویق افتاد.

اجرای حکم قاتل موبایل فروش اسلامشهری با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی دستگاه قضایی و با پذیرش اولیای دم به حرمت ماه صفر، به بعد از این ماه موکول شد.