دو نفر که در قتل دکتر محفوظی مشارکت داشتند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری پلیس ، خبر تکمیلی تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.

بازداشت قاتلان دکتر محفوظی رئیس اسبق پزشکی قانونی ایران + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، ساعت 7:15 صبح یکشنبه 30 مرداد، مرد میانسالی که نگهبان کوچه یکم خیابان ایران‌زمین در شهرک غرب است از اتاقک نگهبانی خارج شد تا طبق معمول هر روز باغچه خانه ویلایی دکتر علی محفوظی رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور را که نبش کوچه قرار داشت آبیاری کند.

 

کشف جسد

نگهبان در حالی که با کلیدی در دست به سمت در آهنی سفیدرنگ خانه دکتر می‌رفت، مقابل خانه او مردی لاغراندام با قدی متوسط را دید که کلاهی بر سر دارد و ماسک سیاه‌رنگی به صورت زده است. آن موقع صبح حتی تصورش را هم نمی‌کرد که قرار است تا دقایقی دیگر جنایتی تلخ اتفاق بیفتد.

به محض ورود نگهبان به داخل حیاط، وی دکتر را دید که به سمت در خروجی می‌رفت. دکتر هر روز صبح از خانه خارج می‌شد تا با راننده‌اش به محل کار فعلی‌اش برود. پس از سلام و احوالپرسی، دکتر از خانه خارج شد و نگهبان میانسال هم شروع به آبیاری باغچه کرد.

دقایقی نگذشته بود که مرد نگهبان صدای شلیک دو تیر پشت سرهم را شنید و بلافاصله شیلنگ آب را به زمین انداخت و به طرف صدا از خانه خارج شد اما ناگهان با بدن خونین دکتر روی زمین کنار باغچه پیاده‌رو خانه‌اش روبه‌رو شد.نگهبان که با دیدن این صحنه وحشت کرده بود ابتدا دستش را روی زنگ آیفون گذاشت و همسر دکتر را با خبر کرد و به‌دنبال آن موضوع را به پلیس و اورژانس خبر داد.