حوادث رکنا: تحقیقات میدانی تیم پلیسی نشان داد، متهم پس از گذاشتن قمه بر روی گردن یک مرد جوان در پارک ساحل اقدام به زورگیری کرده که عده‌ای از مردم پس از مشاهده این حادثه به کمک مرد جوان رفتند که در این میان درگیری رخ داده است.

زورگیری  بی رحما نه از مرد تهرانی در روز روشن در حکیمیه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛  شنبه دوازدهم شهریور ماه جاری، رسیدگی به پرونده زورگیری از یک مرد جوان در پارک ساحل حکیمیه در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه 34 (ویژه‌سرقت) و تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماجرای این پرونده از آنجا آغاز شد که ساعت 23 شب 11 شهریور زورگیری با سلاح سرد و درگیری یک مرد جوان با مردم در پارک ساحل محله حکیمیه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 146 حکیمیه راهی محل حادثه شدند و بررسی‌های اولیه را آغاز کردند اما مرد جوان قبل از رسیدن پلیس از پارک ساحل پا به فرار گذاشته بود.

تحقیقات میدانی تیم پلیسی نشان داد، متهم پس از گذاشتن قمه بر روی گردن یک مرد جوان در پارک ساحل اقدام به زورگیری کرده که عده‌ای از مردم پس از مشاهده این حادثه به کمک مردجوان رفتند که در این میان درگیری رخ داده است.

ماموران پلیس با دریافت این اطلاعات مهم، رصد‌های اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف پارک، هویت متهم را شناسایی و با اقدامات خاص پلیسی مخفیگاه وی را در محله خاک سفید شناسایی کردند.

همین کافی بود تا تیم پلیسی با هماهنگی تلفنی با بازپرس کشیک دادسرای ویژه دادسرای ناحیه 34 راهی مخفیگاه موردنظر شوند و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را داخل خانه خود دستگیر کنند.

متهم پس از انتقال به دادسرای ناحیه34 و در جریان بازپرسی به جرم خود مبنی بر زورگیری با یک قمه در پارک ساحل محله حکیمیه معترف شد و دلیل بزه انتسابی را اعتیاد به مواد مخدر عنوان کرد.

 با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس دادسرای ناحیه 34 (ویژه‌سرقت) متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.