حوادث رکنا: قاتل سریالی نگهبان‌ها در هند جوانی 19ساله بود که پس از دستگیری مدعی شد برای مشهور شدن دست به جنایت می‌زده است.

قاتل سریالی نگهبان های هند را بشناسید / او بی رحمانه می کشت + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا؛ ، هفته گذشته وقتی ظرف 72ساعت 3 قتل مشابه در منطقه ساگار رخ داد، پلیس خیلی زود فهمید که با یک قاتل سریالی روبه‌رو است. جنایتکاری که قربانیانش را از بین نگهبان‌‌ها انتخاب می‌کرد و وقتی آنها خواب بودند به سراغشان می‌رفت و با کوبیدن ضربات سنگ به سرشان آنها را به قتل می‌رساند. الگوی مشابهی که در همه این قتل‌‌ها دیده می‌شد، کشته شدن قربانیان با ضربات سنگ بود و بر همین اساس رسانه‌های هند به این قاتل سریالی که وحشت به جان مردم انداخته بود، لقب «مرد سنگی» دادند.

 

نخستین نگهبانی که توسط این فرد کشته شد، نگهبان کارخانه‌ای در ساگار بود. او زمانی به قتل رسید که داخل کیوسک نگهبانی که بیرون از کارخانه بود، به خواب رفته بود.

تنها چند ساعت پس از این جنایت هولناک، جسد فردی دیگر پیدا شد؛ مردی میانسال که به‌عنوان نگهبان دانشکده هنر مشغول به‌کار بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که وی نیز نیمه‌شب درحالی‌که در خواب بوده توسط قاتل غافلگیر شده و با ضربات سنگ به قتل رسیده است. سومین نگهبانی که قربانی قاتل سریالی شد، فردی بود که چهارشنبه شب گذشته زیر پل راه‌آهن به خواب رفته بود که او هم توسط قاتل غافلگیر شد و به قتل رسید. وقوع این 3جنایت در 3شب متوالی نه‌تنها مردم منطقه ساگار که پلیس و مسئولان محلی را نیز شوکه کرده بود. قربانیان مردانی 50تا 60ساله بودند که همگی در خواب غافلگیر شده بودند. پلیس که بررسی‌های گسترده‌ای را برای کشف راز این جنایات آغاز کرده بود، توانست براساس تصاویر دوربین‌های مداربسته از صحنه یکی از جنایت‌ها، طرحی از صورت قاتل سریالی تهیه کند. این طرح هفته گذشته در رسانه‌های هند منتشر و برای کسی که موفق به شناسایی قاتل شود، جایزه 20هزار روپیه‌ای درنظر گرفته شد. به گزارش تایمز ایندیا، کمی بعد و با ردیابی تلفن‌هایی که در محل‌های جنایت روشن بودند، پلیس به یک شماره تلفن مشترک رسید و جمعه گذشته بود که قاتل سریالی دستگیر شد.

اعتراف به 6جنایت

شیو پراساد، نام اصلی قاتل سریالی هند است که فقط 19سال دارد. پلیس می‌گوید که وی ساکن منطقه کسلی در ناحیه ساگار در مادیا پرادش است و اعتراف کرده که 3نگهبان دیگر را هم در سال‌های گذشته به قتل رسانده و تا‌کنون دست به قتل 6نگهبان زده است. مرد جنایتکار مدعی شده که در جنایت‌هایش از فیلم کی‌جی‌اف و شخصیتی که نقش آن را «یاش» بازیگر معروف هندی بازی می‌کند الهام گرفته است. فیلم کی‌جی‌‌‌اف داستان پسر بچه‌ای به نام راکی است که در فقر زندگی می‌کند، اما وقتی بزرگ می‌شود، تبدیل به یک گانگستر درجه یک در بمبئی می‌شود. قاتل سریالی هند اعتراف کرده است که وی نیز برنامه‌هایی برای تبدیل شدن به یک گانگستر و مشهور شدن را داشته و کشتن 6نگهبان فقط یکی از پله‌های رسیدن به هدفش بوده است. در همین حال برخی از رسانه‌های هند درباره این جنایتکار سریالی نوشتند که او در خانواده‌ای فقیر در روستای ککرا بزرگ شده است. به‌گفته مردم روستا شیو پراساد از کودکی خشمگین بود وپسران روستا را به‌خاطر مسائل بی‌اهمیت کتک می‌زد. او زمانی که تنها 12سال داشت از خانه فرار کرد و به پونا رفت و در آنجا در یک هتل مشغول به‌کار شد. تا اینکه با کارفرمایش دچار اختلاف شد و چنان وی را کتک زد که او چند روز در بیمارستان بستری شد. پس از این ماجرا، شیو پراساد به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شد اما پدرش برای او وثیقه گذاشت و وی آزاد شد و پس از آن دیگر کسی از او خبر نداشت تا اینکه به اتهام جنایات سریالی از سوی پلیس دستگیر شد.