حوادث رکنا: ملاقات شوم دو پسر خاله با مرد پولدار با جنایت پایان یافت. .

قتل مرد پولدار در باغ لواسان / 2  پسر خاله دست و پا و دهان مرد ثروتمند را بستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

  به گزارش رکنا؛ ساعت ۲۳ شامگاه 21 اردیبهشت ماه امسال به ماموران کلانتری ۱۶۶ لواسان خبر رسید یک مرد میانسال به نام مجید در باغش کشته شده است. ماموران کلانتری به باغ مورد نظر رفتند و با جسد طناب پیچ وی  رو به رو شدند و شواهد نشان می‌داد  مجید خفه شده است .

سرایدار باغ  که هراسان بود به ماموران گفت :من چند سال است است در باغ مجید سرایدار هستم .من در اتاق سرایداری خوابیده بودم که متوجه صدای دزدگیر شدم .وقتی از اتاق سرایداری بیرون آمدم با یک مرد جوان که ماسک به صورت داشت روبه رو شدم .او با لگد به صورتم زد که روی زمین افتادم.  او و همدستش مرا به داخل سرویس بهداشتی هل دادن و سپس در را به رویم قفل کردند و گریختند .من با تلاش توانستم خودم را نجات دهند و با پلیس تماس بگیرم.

 با نشانی هایی که این مرد به پلیس داده بود یکی از دوستان قربانی به نام تورج که از قبل با وی اختلاف داشت  ردیابی و بازداشت شد .

تورج به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: سالهاست مجید را  که وضع مالی خوبی داشت میشناختم و با او دوست بودم. او  یک ملک در الهیه تهران داشت که می خواست آن را بفروشد. قول داده بود در قبال فروش ملک به من مبلغی پول بدهد. من تلاش زیادی کردم تا ملک را فروختم و از او خواستم تا پولی را که به من وعده داده بود بپردازد .اما به قولش عمل نکرد. او مدام امروز و فردا میکرد و  میگفت پولی در بساط ندارد.

وی ادامه داد :آخرین‌بار همراه پسر خاله ام به خانه مجید رفتیم. ما با هم شام خوردیم و صحبت کردیم. زمان خروج به او گفتم بهتر است بد قولی نکند و پولی را که وعده داده به من بپردازد. اما او  عصبانی شد و گفت مدرکی برای اثبات حرفم ندارم. او شروع به سر و صدا کرد. به همین خاطر من و پسر خاله ام دست و پای و دهانش را با طناب بستیم. همان موقع صدای دزدگیر به صدا در آمد و سرایدار سر رسید. که او را زدیم و فرار کردیم . ما گوشی موبایل مجید را  هم  برداشتیم و در میان راه به جوی آب انداختیم .

این متهم گفت : باور کنید ما قصد کشتن مجید را نداشتیم و فقط دست و پایش را بستیم تا سر و صدا نکند .اما بستن دهانش موجب مرگ ناخواسته او شد.

 با اعتراف های این متهم همدست فراری وی  نیز در شهرستان درود ردیابی بازداشت شد و به همدستی در قتل اعتراف کرد.

 متهمان قرار است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شوند. این در حالی است که اولیای دم برای آنها حکم قصاص خواسته اند.