رکنا: این خانواده بی سقف مانده امشب از بی پناهی نجات یافتند اما با افزایش روزانه کرایه خانه ها به حتم همانطور که این ماجرا اولین ماجرا از این بیرون انداخته شدن مستاجران نبود که آخرین هم نخواهد بود.

صاحبخانه مستاجرش را از خانه بیرون انداخت ، شهرداری تهران به کمک شتافت + عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، دو روز پیش صاحبخانه ، مستاجران خود را که یک زوج با سه فرزند بودند از خانه بیرون انداخت. اتفاقی که در تهران خیابان شهیدمدنی شمالی افتاد. وسایل این خانواده وسط کوچه رها شده بود. زن خانواده که یک نظافتچی ساختمان است با دو دختر 6 و 8 ساله و پسر 12 ساله اش کوچه خیابان، کنار وسایل نشسته بود و مرد خانواده هم که از بیکاری به زباله گردی روی آورده بود به دنبال سرپناه برای خانواده به هر دری می زد.

خیران منطقه با اطلاع از ماجرا به کمک آمدند ولی نتوانستند کمکی انجام دهند. خیران در گفت و گو با رکنا گفتند:  کرایه خانه ها افزایش یافته و نمی توانیم حتی یک خانه 30 متری برایشان تهیه کنیم که در خیابان نمانند.

دیگر خیران نیز تلاششان برای یافتن یک سرپناه برای این خانواده بی نتیجه ماند. افزایش کریه خانه ها توان کمک را کاهش داده است.

شب شد و این خانواده بدون سقف در خیابان مانده بودند . با هماهنگی خیران ، زن خانواده و دو دخترش به یکی از مددسراهای شهرداری انتقال یافتند اما پسر 12 ساله و پدرش در خیابان کنار وسایل ماندند.

و اما امروز پنجشنبه هفدهم شهریورماه 1401 شهرداری منطقه 8 به کمک این خانواده آمد. شهردار ناحیه 3  شهرداری منطقه 8  شخصا وارد عمل شد. خانه ای برای خانواده قولنامه کرد و وسایل این خانواده با کمک عوامل شهرداری از خیابان جمع آوری شده تا به خانه جدید برده شود.

این خانواده بی سقف مانده امشب از بی پناهی نجات یافتند اما با افزایش روزانه کرایه خانه ها به حتم همانطور که این ماجرا اولین ماجرا از این بیرون انداخته شدن مستاجران نبود که آخرین هم نخواهد بود.

گفتنی است، شهرداری منطقه 8 تهران فاطمه تنهایی است.