رکنا: عوامل درگیری و چاقوکشی در پیاده رو سلامت شیراز دستگیر شدند.

دستگیری اراذل و اوباش شیرازی بعد از درگیری در پیاده رو سلامت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

    به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری عاملین نزاع و درگیری و چاقوکشی شب گذشته که باعث سلب آرامش و امنیت مردم در پیاده رو سلامت چمران شده بودند،خبر داد.

 

سرهنگ "فرج شجاعی" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت چند جوان در پیاده رو سلامت، که منجر به مصدومیت یک نگهبان شهرداری شده بود،بلافاصله ماموران کلانتری "۲۳ گلدشت" به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: ماموران  ۲ نفر از عاملین اصلی این درگیری را دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح سرد کشف کردندهمچنین نگهبان شهرداری که به صورت جزئی مصدوم شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد که خوشبختانه وضعیت وی رضایتبخش گزارش شده است.

سرهنگ شجاعی در ادامه گفت: در همین راستا در جهت برخورد با مزاحمین خیابانی  تعداد ۲۲ دستگاه موتورسیکلت که مشغول انجام حرکات نمایشی و رانندگی خطرناک بودند نیز توقیف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز تاکید کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که ماموران پلیس هرگز  اجازه  عرض اندام و قدرت نمایی را به متخلفان نخواهند داد و با تمام توان و برابر قانون برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند.